Cum vor ramane intreprinderile dupa COVID-19

Cum vor ramane intreprinderile dupa COVID-19

Lumea după pandemia cu COVID nu va mai fi la fel ca înainte. În adaptarea la noul anormal, învățăm noi abilități și obiceiuri pe care nu le vom dori să le „dezvățăm”.Câțiva initiatori au onorat tehnologia de bază și au dezvoltat abilități pentru a le folosi cel mai bine. Mulți dintre noi am văzut ce au făcut și am crezut că poate, într-o zi, va avea sens sa adoptam aceste noi tehnologii. Apoi, brusc, totul se schimbă și timpul pentru a face modifcarea este acum.

Iată șase dintre marile schimbări din domeniul afacerilor, deoarece pandemia mărește noi modalități de lucru digitale, modalitati ce au sens, pe care acum nu avem de ales decât să le adoptăm.

 

  1. Munca în echipă, de la distanță, devine normală.

Cu toate acestea, munca la distanță a părut întotdeauna o a doua cea mai bună alegere în organizațiile în care cea mai mare parte a muncii este centrată pe munca de birou, în timp ce lucrul de acasă era adesea văzut ca „o slabiciune ”. In momentul in care toată lumea este forțată să lucreze de acasă, mentalitatile s-au schimbat. Dintr-o dată, munca de acasă este alegerea principală și cu toții învățăm normele de eticheta a apelurilor video cu echipa, cum să ne menținem munca în sincronizare cu ceilalți membri ai echipei și cum să echilibrăm termenele de lucru cu cerințele interne.

  1. Conferințele sunt virtuale

Acest aspect este oarecum diferit fata de munca de la distanta, unde instrumentele și tehnicile sunt deja dezvoltate, deoarece au existat numeroși initiatori, inclusiv unele întreprinderi foarte mari și cu resurse bune. Evenimentele virtuale se află într-o etapă prematura, dar asta nu înseamnă că nu pot face progrese uriașe în următoarele câteva luni. Odată ce au existat mai multe succese semnificative care arată cum să reproducem o mare parte din experiența unui eveniment fizic intr-un eveniment virtual fără o mare parte din costuri și probleme, de ce ar reveni companiile la vechiul model?

  1. Educația este la cerere

Deși aceasta este o schimbare care va dura probabil mai mult decât la alții. Cererea de schimbare va deveni copleșitoare. Deja, școlile și universitatiile care s-au închis din cauza pandemiei apelează la cursuri online, pentru a putea continua predarea. Când se vor redeschide, în final, pot descoperi că interacțiunea online a devenit fundamentală pentru existența lor continuă.

  1. Creșterea aprovizionării locale și imprimarea 3D

Mulți producători si-au oprit brusc activitatea. Această nouă conștientizare a riscului lanțului de aprovizionare va conduce întreprinderile să caute modalități de realizare a modelării mult mai agile a cererii și ofertei, de a gestiona aprovizionarea mai dinamica și de a profita de o producție mai rapida- în care imprimarea 3D poate juca un rol foarte important.

  1. Proiectele IT devin agile

Implementați seturi de instrumente de dezvoltare rapidă, gata de executat sau instrumente cu cod scăzut / fără cod care pot furniza soluții de lucru rapide și metodologii de dezvoltare agile pentru a elabora rapid noi aplicații in vederea implementarii in cloud sau infrastructura fără server.

Acesta este momentul in care echipa de dezvoltare invața unele abilități noi, adopta unele instrumente sau se reorganizeaza în mai multe structuri de echipe dinamice, mai potrivite pentru a oferi funcționalități noi sau schimbate într-un mediu de afaceri mai imprevizibil.

  1. Trebuie să vă conectați la succesul clienților

Ceea ce furnizorii SaaS * au descoperit foarte devreme a fost importanta conexiunii lor digitale continue cu clienții ceea ce a însemnat că au putut să se antreneze cu ei, să monitorizeze modul în care foloseau produsele sau serviciile și apoi să aducă îmbunătățiri iterative pentru a oferi rezultate mai bune. Prin conexiune digitală, analiză în timp real și muncă în echipă dinamică, se axeaza înțelegerea a ceea ce clientul dorește să obțină:

  • Implicare – Știi ce înseamnă succesul pentru clienții tăi.
  • Monitorizare – Evaluati dacă au succes.
  • Îmbunătățirea – Găsiți modalități prin care afacerea, produsul sau serviciul dumneavoastra îi pot ajuta să aibă și mai mult succes.

 

*Software-ul ca serviciu/ Software as a Service , cunoscut și sub denumirea de SaaS, este un serviciu bazat pe cloud în care în loc să descărcați software-ul computerului sau al rețelei de afaceri pentru a rula și actualiza, accesați în schimb o aplicație printr-un browser de internet. Aplicația software poate fi orice, de la software de birou până la comunicații unificate între o gamă largă de alte aplicații de afaceri disponibile.

Este posibil ca aceste tendințe să fi devenit integrate rapid, dar au fost mereu stabile. Domeniul afacerilor, solicitând acțiuni imediate. Lumea s-a schimbat în câteva săptămâni scurte și, oricât de mult am putea să ne întoarcem la ceea ce știam drept normalitate, toate aceste moduri de lucru extreme au devenit acum noul curent.

Daca aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati:

Carmen Cojocaru
Partner
carmen.cojocaru@kreston.ro
+40 727 333 336
Eduard Pavel
Partner
eduard.pavel@kreston.ro
+40 727 333 345

Share this post