Know your value

Sustinem tinerii si ii incurajam sa se dezvolte profesional prin programe de internship atractive. Te asteptam alaturi de echipa noastra!

Kreston Romania ofera consultanta de specialitate companiilor internationale cu subsidiare in Romania, locale, organizatiilor non-profit si persoanelor fizice in domeniul afacerilor, impozite si taxe. Ca membru a Kreston Internatinal – retea de firme de consultanta, situata in Top 12 retele internationale de profil – oferim suport global in birouri din 125 de tari, cu peste 25.000 de profesionisti dedicati.

Oferim o gama completa de servicii de contabilitate, audit, consultanta fiscala si salarizare, care vor ajuta clientii sa isi atinga obiectivele personale si de afaceri.

Dorim ca toti angajatii nostri sa fie rasplatiti pentru munca lor si sa se bucure de un stil de viata echilibrat printr-un pachet de beneficii special conceput sa raspunda nevoilor acestora Suntem cu adevarat mandri de reputatia pe care am construit-o si suntem recunoscatori pentru faptul ca oamenii nostri sunt mai puternici în fiecare zi.

Pozitii disponibile

In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.


Descrierea postului

In calitate de Contabil Senior / Expert contabil veti tine evidenta contabila a clientilor din portofoliu, intocmirea declaratiilor fiscale si a rapoartelor de management sau analize financiare. Este necesar sa aveti o experienta intre 2-3 ani in practica si sa fiti motivat in gestionarea unui portofoliu de clienti, oferind suport direct managerilor sau partenerilor din departament.


Responsabilitati

• evidenta inregistrarilor contabile
• stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale
• intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale
• intormirea si reviziurea balantei de verificare
• intocmirea situatiilor financiare
• intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora


Cerinte

  • absolvent de studii superioare in domeniul economic
  • experienta in suita Microsoft Office (Word, Excel)
  • capacitate de lucru in echipa
  • abilitati multitasking
  • abilitati bune de comunicare
  • atentie la detalii

Detalii oferta

  • Salariu: confidential
  • Data: 19 Octombrie 2020
  • Locatia: Bucuresti, RO

 

APLICA AICI

In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.


Descrierea postului

In calitate de Economist associate auditor veti fi implicat alaturi de echipa noastra la misiuni de audit oferite unei game largi de clienți. Clienții noștri includ societati prestigioase din mai multe sectoare de activitate, inlcusiv sectorul public. Este necesar sa aveti o experienta in audit de 2 ani si sa fiti o persoana auto-motivata, dornica sa dobandeasca experienta și sa-si construiasca o cariera într-un mediu profesional și cu un puternic spirit de lucru în echipa.


Responsabilitati

Alaturandu-va echipei noastre veti fi implicat intr-o varietate de lucrari interesante si provocatoare. Responsabilitatile dumneavoastra includ:

• participarea la misiuni de audit pentru o varietate de clienti din diverse sectoare: agricultura, retail, servicii, IT, automotive etc precum si sector public;
• colaborarea atat cu clientul, cat si cu specialistii echpei noastre pentru a oferi servicii de inalta calitate pentru clienti;
• pe langa misiunile de audit veti fi implicat in misiuni de intocmire rapoarte IFRS, consolidare sau misiuni de Due dilligence.


Cerinte

• Licenta si / sau master în economie / politehnica / matematica cu accent pe contabilitate – ACCA in curs este un plus
• Experienta profesionala de cel putin 2 ani ca partcipant la misiuni de audit
• Cunostinte avansate MS Office
• Cunoasterea standardelor de contabilitate din Romania
• Engleza scrise si vorbite – alte limbi europene vor fi considerate un plus
• Abilitati analitice si abilitati organizationale


Detalii oferta

  • Salariu: confidential
  • Data: 19 Octombrie 2020
  • Locatia: Bucuresti, RO

 

APLICA AICI

In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.


Descrierea postului

In calitate de contabil junior veti procesa documentele clientilor in diverse aplicatii software de contabilitate si veti asista contabilul senior cu care veti lucra in pregatirea declaratiilor fiscale, rapoartelor de management si analizelor financiare. In plus, va veti asigura ca respectati si aplicati politicile si procedurile interne ale companiei.


Responsabilitati

  • intelegerea politicilor si procedurilor companiei
  • introducerea documentelor financiar – contabile sub indrumarea unui contabil senior
  • asistenta la inchiderile lunare si analiza conturilor
  • comunicare directa cu clientii referitoare la task-uri administrative
  • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor

Cerinte

  • student sau absolvent de studii superioare in domeniul economic
  • experienta in suita Microsoft Office (Word, Excel)
  • capacitate de lucru in echipa
  • abilitati multitasking
  • abilitati bune de comunicare
  • atentie la detalii

Detalii oferta

  • Salariu: confidential
  • Data: 23 Mai 2019
  • Locatia: Bucuresti, RO

 

APLICA AICI

In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.


Descrierea postului

In calitate de specialist salarizare veti efectua calcul de salarii si consultanta in domeniul HR. Este necesar sa aveti o experienta de cel putin 3 ani in practica si sa fiti motivat in gestionarea unui portofoliu de clienti, oferind suport direct managerilor sau partenerilor in diverse proiecte.


Responsabilitati

• intocmestе documеntеle privind modificаrеa clаuzelor contrаctelor individuаlе de muncа (acte аditionаle);
• calcul sаlarial
• intocmеste dosare de rеcuperаrе FNUASS
• еxperiеntа in obtinеrе certificate A1
• cunostinte obtinere permise de munca
• yntocmeste аdevеrintе dе vechimе in muncа, dеciziilе de incetare, deciziile de suspendare;
• transmite la timp modificarile in Revisal;
• gestioneaza concediile de odihna, concediile medicale;
• ofera servicii de consultanta in legislatia muncii si asista managerul in pregatirea diverselor solutii solicitate de catre clienti
• se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.


Cerinte

  • studii superioare in domeniul economic, psihologie
  • certificat Inspector Resurse Umane
  • cunoasterea reglementarilor in domeniu
  • experienta in suita Microsoft Office (Word, Excel)
  • capacitate de lucru in echipa
  • abilitati multitasking
  • abilitati bune de comunicare
  • atentie la detalii

Detalii oferta

  •  Salariu: confidential
  •  Data: 04 Iunie 2019
  •  Locatia: Bucuresti, RO

 

APLICA AICI

• pachet salarial motivant cu evaluare anuala
• tichete de masa
• asigurare medicala si de viata
• zile suplimentare de concediu de odihna
• ultima vineri din luna este zi scurta
• posibilitate de lucru in telemunca
• bonusuri de performanta si fidelitate
• vei fi implicat in proiecte de mare anvergura
• suntem adaptabili si ne reinventam permanent
• oferim oportunitati de dezvoltare profesionala si personala, training-uri de specilitaate organizate intern si extern
• teambuilding, iesiri cu colegii, sustinem practicarea sportului
• abonament Bookster

La Kreston Romania, lucram cu oameni pasionati care construiesc servicii si relatii durabile cu clientii nostri. Avem specialisti care lucreaza alaturi de noi de mai bine de 20 de ani precum si colegi care tocmai s-au alaturat echipei.

Sustinem educatia si tinem la curent in mod constant membrii echipei cu cele mai noi stiri, implementam obiective de dezvoltare profesionala si oferim cursuri de specialitate. Astfel, colegii nostri evolueaza atat la nivel profesional cat si individual. Suntem agili, ne adaptam intr-o companie dinamica alaturi de o echipa determinata sa reuseasca.

Pe masura ce continuam sa ne dezvoltam rapid, suntem mereu in cautarea unor colegi inovatori, problem solving, pe care ii asteptam in echipa noastra! Voi veniti cu specializarea, cunostintele si experienta si noi aducem instrumentele si mediul de lucru de care aveti nevoie pentru a realiza cele mai bune proiecte. Credem ca satisfactia angajatilor incepe prin crearea unui mediu prietenos unde fiecare se simte binevenit.

Cautam candidati dornici sa faca parte din cultura noastra organizationala si sa contribuie la dezvoltarea ei. Avem locuri pentru biciclete, birouri ultramoderne, usor accesibile, dotate cu tehnologie noua, in centrul orasului. Acestea, precum si multe alte avantaje sunt ceea ce noi oferim.

KNOW YOUR VALUE. Apply now.