Administrare fiscala
Prima etapa a serviciilor noastre de administrare
- evaluarea activitatii clientilor
- cunoasterea procedurile interne contabile si de IT
- analizarea aspectelor fiscale delicate intalnite in cursul activitatii si eventualele decizii fiscale anterioare ce au impact si asupra activitatii prezente
- abordam apoi aspecte precum planificarea proceselor de colectare a datelor, procesare a informatiilor, impartire a responsabilitatilor intre Taxhouse si echipa clientului, astfel incat intregul proces de administrare sa fie clar si transparent pentru toti cei implicati
Servicii administrative privind TVA
- intocmirea, emiterea, arhivarea si revizuirea facturilor
- pregatirea, depunerea, semnarea si revizuirea declaratiilor fiscale, precum si a rapoartelor si declaratiilor periodice
- pregatirea si completarea registrelor de TVA
- asistenta pe durata inspectiilor fiscale de TVA si depunerea de eventuale contestatii la rapoartele de inspectie fiscala
- instructiuni de plata sau administrare a platilor
Servicii administrative privind impozitului pe profit
- revizuirea facturilor, a documentelor fiscale si a datelor ce au fost folosite pentru calculul impozitului pe profit
- revizuirea tranzactiilor din perspectiva prevederilor legislatiei romane si a tratatelor de evitare a dublei impuneri
- pregatirea si completarea registrelor de TVA
- intocmirea documentatiei privind impozitul pe profit/castigurile de capital – pregatirea si depunerea declaratiilor de impozit pe profit semestriale si anuale, depunerea certificatelor de rezidenta fiscala pentru clientii nerezidenti, relationarea cu brokerii si custozii
- depunerea de cereri de rambursare a impozitului pe castiguri de capital platit in plus
- furnizarea de instructiuni de plata a impozitelor, comunicarea cu banca la care clientul are deschise conturi, precum si cu autoritatile fiscale romane
- reprezentarea clientilor in fata autoritatilor fiscale romane si corespondenta aferenta
Articole relevante

Modificari fiscale
Activitati sportive scutite de taxe O noua scutire de impozit si contributii sociale a fost reglementata prin Legea 34/2023. Aceasta prevede... read more

Legea 370/2022 pentru aprobarea OG 16/2022 privind modificarea Codului fiscal
Legea aduce cateva modificari/clarificari la prevederile OG 16/2022, din care cele mai relevante sunt: Microintreprinderi: se mentine plafonul de 500... read more

Conditiile pentru micro intreprinderi de la 1 ianuarie 2023
Incepand cu 1 ianuarie 2023 conditiile pentru micro intreprinderi se modifica/completeaza. Insistam asupra urmatoarelor : Plafonul scade de la 1 million... read more

Modificari legislative
Noi prevederi privind riscul fiscal al societatilor ANAF a reglementat subcriteriile de risc fiscal in functie de care se vor administra... read more

Noi modificari ale Codului Muncii
Ordin nr. 1306/2022- privind noua valoare a tichetelor de cresa: din Octombrie 2022 pana in Martie 2023 valoarea unui tichet... read more

Modificarii aduse codului fiscal: microintreprinderi, impozit pe profit, cote si plafoane de impozitare si multe altele
IMPOZIT PE PROFIT: Se extinde lista activelor pentru care se aplica scutirea de impozit a profitului reinvestit, in sensul adaugarii activelor... read more

S-a publicat procedura privind e-Transport. Amenzile sunt amanate cu 2 luni
Aplicatia e-Transport este accesibila contribuabililor prin intermediul Spațiului Privat Virtual fiind reglementat faptul ca bunuri cu risc fiscal trebuie raportate,... read more

Agentii si dezvoltatorii imobiliari isi vor indeplini obligatiile de raportare prin intermediul platformei NOTIFICARI.ONPCSB.RO
Conform prevederior OUG 53/2022 unele entitati raportoare (e.g. agentii si dezvoltatorii imobiliari) au obligatia de a notifica Oficiul, exclusiv electronic,... read more