Coronavirus – Ce ar trebui să facă angajatorii acum?

Coronavirus – Ce ar trebui să facă angajatorii acum?

Pandemia de coronavirus ar putea cauza mai multe probleme angajatorilor. Companiile se confruntă cu această provocare acum. Lumea trebuie să se ocupe de o pandemie globală, care, pe lângă problemele medicale, ridică și întrebări despre cum să trăiești și să lucrezi împreună. Majoritatea companiilor lucrează de acasă.

Dar cum îndepliniți exact cerințele tehnice pentru a vă asigura că activitățile zilnice, comunicarea necesară și accesul versatil la datele solicitate sunt posibile de la distanță? Operațiunile comerciale nu trebuie restricționate sau chiar întrerupte. Toate departamentele trebuie să poată lucra de acasă. Această postare pe blog prezintă câteva dintre etapele pe care le-am făcut pentru a continua echilibrarea intereselor atât ale echipei noastre cât și ale clienților.

Pasul 1: Definiți și prioritizati departamentele critice

Poate suna aspru, însă companiile trebuie să acorde prioritate celor mai importante departamente / persoane ale companiei pentru a menține activitățile de afaceri de bază.

Pasul 2: Echipamente cruciale – Hardware și software

Asigurați-vă că angajații au deja dispozitivele și accesoriile necesare. Gândiți-vă de ce software-uri vor avea nevoie colegii dumneavoastra în funcționarea normală și aplicațiile minime care trebuie să fie disponibile pentru a le permite să lucreze de acasă.

Pasul 3: Accesul la distanță

Gândiți-vă la infrastructura dumneavoastra IT. Dacă aproape toți angajații au nevoie de acces la distanță, aveți mai multe soluții în utilizare:
• Acces direct
• Acces la distanță (servicii terminale)
• Conexiune VPN

Puteți stabili rapid dacă un client sau un server cauzează trafic neobișnuit de mare și sa reactionati în consecință.

Pasul 4: Licențiere și alte aspecte notabile

Aproape la fel de important ca o conexiune bună și stabilă este licența dumneavoastra. Gândiți-vă la actualizarea licențelor pentru a acoperi numărul crescut de accesuri

Pasul 5: Ședință de practică

Dacă este posibil, un test trebuie efectuat înainte de apariția unei urgențe, pentru a identifica punctele slabe și pentru a le putea corecta la timp. În acest fel, puteți stabili dacă baza unei operațiuni la distanță la nivelul întregii companii este asigurată. Acest lucru înseamnă nu numai rularea internă a testelor IT, dar și rularea testelor utilizatorului. Lasă-ți colegii să încerce sa vada dacă pot lucra de acasă. În plus, aveți ocazia să ajustați dimensiunea infrastructurii IT la timp și puteți fi pregătiți pentru un astfel de scenariu.

Daca aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati:

Carmen Cojocaru
Partner
carmen.cojocaru@kreston.ro
+40 727 333 336
Eduard Pavel
Partner
eduard.pavel@kreston.ro
+40 727 333 345

Share this post