Managementul crizei ca marketing

Managementul crizei ca marketing

 Întreprinderile nu sunt străine de gestionarea crizelor, dar la scara globală și avand in vedere incertitudinea continuă în jurul COVID-19 este prima criza cu care ne confruntam noi toți. Chiar și cei mai agili agenți de publicitate se întreabă: „Cum întâmpinăm acest moment fără precedent?”

In timp ce răspunsul la această întrebare va fi diferit pentru fiecare brand și companie, mulți au răspuns cu abordări semnificative pentru a oferi publicului un motiv de a crede că vom trece prin această criză și vom merge mai departe împreună. Iată trei moduri de impact prin care agenții de publicitate se manifestă în timpul pandemiei în ultimele săptămâni și reprezintă un exemplu excelent de gestionare a crizelor:

  1. Focusati-va asupra preocuparilor clientilor

Pentru a ușura preocupările consumatorilor și a descuraja campaniile de lansare a mărcilor de cumpărare. Lanțurile de fast-food au grijă de angajații lor  măsurându-le temperatura înainte și după schimburile de lucru. Astfel de acțiuni transmit un mesaj clar pentru a arăta angajamentul față de serviciu, angajați și clienți.

  1. Rotiți spre o soluție

Amintiți-vă cum compania a depășit vremurile grele, cum a întâmpinat crizele la scară globală / locală în trecut. Acest lucru se va baza pe angajamentul companiei față de clienți și misiune. Disponibilitatea pentru a răspunde la întrebările comune ale clienților legate de pandemia COVID 19 este o altă abordare. Fii deschis și clar.

  1. Aduceți oamenii împreună, în timp ce stau în siguranță

Să fii obligat sa ramai în casă provoacă stres și izolare pentru mulți. Încurajarea oamenilor să își vadă casele dintr-o perspectivă diferită și să nu isi preseze prea tare angajații sunt alte lucruri pe care companiile le pot face. Este crucial si extrem de util sa ii ajuti sa adopte un nou mod de lucru si in acelasi timp sa pastreze mediul de lucru. Încurajează personalul să celebreze sărbătorile și să-și respecte programul de lucru. A lucra de acasă nu înseamnă să lucrezi oricând.

Comunicați prin mesaje care vă demonstrează clar înțelegerea crizei și modul în care se adresează. Mențineți-vă membrii echipei și clienții informati în permanență. Tonul comunicării dumneavoastra nu ar trebui să fie deprimant sau să aiba un mesaj tragic. Este un moment critic care solicită acțiune și cooperare.

Am trecut printr-o criză și suntem mândri să spunem că am făcut-o. Acum, cultura corporativă și organizațională a fiecărei companii este testată. Împreună exploram cu toții acest nou normal, incepand cu fundatia și cu deciziile corecte de astăzi, vom iesi cu bine la capatul celalalt.

Daca aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati:

Carmen Cojocaru
Partner
[email protected]
+40 727 333 336
Eduard Pavel
Partner
[email protected]
+40 727 333 345

Share this post