Un brand de succes se dezvolta prin intermediul unei personalitati marcante. Recunoasterea si constientizarea sunt suficiente pentru a da identitate. Dar pentru a proiecta o imagine de brand atractiva, o companie trebuie sa-si afiseze nu doar o fata familiara, ci chipul unui bun prieten. Doar in acest context un brand poate crea o scurtatura emotionala in mintea fiecaruia. Increderea permite clientilor sa se relaxeze si sa aleaga intuitiv o oferta. Obiectivul rebranduirii devine, astfel, imbunatatirea imaginii intr-unul sau mai multe feluri. Noi am ales Kreston dintr-un motiv: am vazut impactul dincolo de o schimbare conventionala a numelui. Alaturand cuvantul Romania la Kreston ne ofera mai multă vizibilitate si implicit angajament. Asadar, da, numele contează.

R.EVOLUTIE

Dupa o strategie anterioara de exit reusita, planul era acela de a fi printre companiile de top din Romania. In anul 2008 ne-am asociat cu Kreston International, iar acest demers poate fi numit inceputul transformarii. Am avut ambitia de a deveni internationali, de a oferi si de a primi sprijin imediat in / din alte tari, de a respecta standardele profesionale de inalta calitate, de a fi deschisi la noile tehnologii și oportunitati si de a putea oferi solutii mai inteligente si mai eficiente. Experienta colaborarii cu clientii internationali a sustinut dorinta de a ne extinde activitatea, totul devenind realitate si cu ajutorul numelui global si reputatiei pe care brand-ul Kreston le avea deja. Pentru a ne sublinia identitatea si pentru a o lega conceptului de global, am renunțat la numele anterior. Imaginea noastra a devenit un scop in sine si nu am lasat loc de greseli.
Modificarile au inceput cu pasi inceti, dar siguri.

 

Provocarile includ schimbari. Literalmente.

Am modificat toate lucrurile tangibile si intangibile. Noile inceputuri pot duce la multe provocari care se transpun de multe ori in probleme. Cand am ales sa facem rebranding, a trebuit sa modificam mai mult decat numele, logo-ul si sloganul companiei. Rebrandingul nostru a vizat crearea unei noi imagini si personalitati pentru companie. O voce distincta care sa fie vazuta de catre clienti prin postarile pe social media, prin materialele de marketing, e-mailuri, newslettere si multe altele. Am inteles amploarea si scopul sarcinilor, am stiut ca schimbarea perceptiei necesita timp si efort. Un rebranding este într-adevăr un proces de repozitionare a afacerii si a oamenilor. In calitate de angajator, faci o promisiune pentru un mediu de lucru mai bun, promisiune pe care trebuie sa o respecti si nu doar sa incerci, ci sa oferi ceea ce este mai bun. Inca de la inceput, avem nevoie sa ne implicam toti angajatii, pentru a ne asigura ca toata lumea este in aceeasi directie.

Nu ne-am oprit din ce faceam inainte, doar ca acum o facem diferit. Nu am incetat sa facem ceea ce faceam inainte, doar am inceput sa o facem diferit. Acum, alaturi de Kreston, stim ca IMPREUNA VALORAM MAI MULT.