In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.


Descrierea postului

In calitate de specialist salarizare veti efectua calcul de salarii si consultanta in domeniul HR. Este necesar sa aveti o experienta de cel putin 3 ani in practica si sa fiti motivat in gestionarea unui portofoliu de clienti, oferind suport direct managerilor sau partenerilor in diverse proiecte.


Responsabilitati

  • calcul salarii pe baza pontajului primit de la clienti
  • intocmire formalitati de angajare, state de plata, D112, Revisal
  • intocmire adeverinte, intorcmire dosare de recuperare CASS
  • asigurarea relatiei cu ITM
  • relationare cu clienti
  • gestionarea a peste 300 de salariati de la mai multe societati

Cerinte

  • studii superioare in domeniul economic, psihologie
  • certificat Inspector Resurse Umane
  • cunoasterea reglementarilor in domeniu
  • experienta in suita Microsoft Office (Word, Excel)
  • capacitate de lucru in echipa
  • abilitati multitasking
  • abilitati bune de comunicare
  • atentie la detalii

Ce oferim

  • pachet salarial motivant cu evaluare anuala
  • tichete de masa
  • asigurare medicala si de viata
  • zile suplimentare de concediu de odihna
  • vei fi implicat in proiecte de mare anvergura
  • suntem adaptabili si ne reinventam permanent
  • oferim oportunitati de dezvoltare profesionala

Detalii oferta

  • Salariu: confidential
  • Data: 04 Iunie 2019
  • Locatia: Bucuresti, RO